سرخط خبرها

حسن‌زاده: فرش‌آرا با کمبود بازیکن روبرو است | مسئولان حمایت کنند

  • کد خبر: ۱۹۷۴۴۰
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
حسن‌زاده: فرش‌آرا با کمبود بازیکن روبرو است | مسئولان حمایت کنند
سرمربی فرش‌آرای مشهد : چند بازیکن ما در آستانه محرومیت در نیم فصل دوم قرار دارند، با توجه به مصدومیت‌های احتمالی تیم ادامه راه، بیشتر مشکل محدودیت بازیکن داریم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: درباره عملکرد فرش‌آرا کارشناسان باید اظهار نظر کنند، اما در نیم فصل نخست روند خوب و ثابتی را طی کردیم و بازیکنان تزلزلی نداشتند که این فاکتور برای من بسیار ارزشمند است، این موضوع نوید این را می‌دهد که در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم، گرچه در نیم فصل دوم نتیجه گرفتن سخت‌تر از نیم فصل اول است.

وی ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها در ابتدای نیم فصل دوم خود را تقویت کرده‌اند که کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد، اما فاکتور مهمی که فرش‌آرا دارد، یکدلی و تلاش مضاعف بازیکنان و مجموعه این تیم است.

سرمربی فرش‌آرا در خصوص فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات نیم فصل گفت: هنوز بازیکنی جذب نکرده‌ایم. با باشگاه مذاکراتی داشته‌ایم و باید منتظر تصمیم باشگاه بمانیم.

حسن‌زاده در خصوص کمبودها و ضعف‌های تیمش بیان کرد: خداراشکر تیم ما به یک هماهنگی خوبی رسیده است. ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار داریم. چهار تا پنج بازیکن سه کارته داریم که در نیم فصل دوم در معرض محرومیت قرار دارند، با توجه به مصدومیت‌های احتمالی تیم در نیم فصل دوم، بیشتر مشکل محدودیت بازیکن داریم.

وی افزود: صحبت‌هایی با باشگاه انجام داده‌ایم که امیدوارم بتوانیم در یکی دو روز باقیمانده تا شروع بازی‌ها، تیم را تقویت کنیم تا در ادامه فصل دچار کمبود بازیکن نشویم.

سرمربی فرش‌آرا تصریح کرد: فرش‌آرا تنها نماینده فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر است، از همین رو جا دارد که مسئولان حمایت‌های معنوی بیشتری از فرش‌آرا انجام دهند. با توجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم با حمایت‌های خود کمک کنند تا عملکرد خود در نیم فصل اول را ادامه دهیم.

حسن‌زاده در خصوص دیدار آتی تیمش با سفیرگفتمان در اولین بازی دور برگشت گفت: سفیرگقتمان نشان داده که در زمین خود تیم متفاوتی است و به سختی امتیاز می‌دهد. پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده‌ایم، اما شرایط بدنی و روحی خوبی داریم و در تلاشیم دست پر از تهران به مشهد بازگردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->